Pár mondat...

Folytatom a rovatot... Ha először találkozol vele, nincs mit túlmagyarázni, a címből egyértelműen értetődik a történet. Ha szeretnéd, legközelebb rólad is szó eshet, de hozzá kell tennem, hogy mivel itt nem kisregényben fejtjük ki a véleményünket, velősen, száz százalék őszintén tálalódik.
Mivel hirtelen arra ébredtem, hogy van egy végtelen hosszú kívánságlistám, és időm alig, ezért úgy döntöttem, hogy a kritikákat ilyen formában közlöm. Ha valamivel kapcsolatban külön kíváncsi vagy a véleményemre, kérdezz rá nyugodtan :) Természetesen ha nem bírom ki, hogy valakiről oldalakon keresztül írjak, akkor szentelek neki egy külön bejegyzést :)
Remélem, megértitek.


1. Dreamy Girl- Friendship and Love
Kedves Dreamy Girl! Ha azt mondom, hogy a blogod nagyon sokszínű- azzal keveset mondok. Mikor megnyitottam, az első gondolatom az volt, hogy egy ennyire karakteres háttérrel nehéz lehet megbirkózni. A jó hír, hogy sikerült! Nem éreztem zavarónak sem a fejlécnél, sem később olvasás közben. Bár a nézelődésnél egy kis bosszúságot okozott, a modulok sajnos elég nehezen olvashatóak számomra, bár ezt betudhatjuk a betűtípusoknak is. Én a helyedben mást választottam volna. Még olvasható, de nálam már a határt súrolja. Dícséretes, hogy már a harmadik évadnál jársz, és lassan 100 rendszeres olvasót szerzel, ezek nem semmi eredmények, amik felett nem lehet csak úgy átsiklani. A kitartásod figyelemre méltó, de szerintem lehetnél kicsit igényesebb. Szóismétléseket, elírásokat találtam mindenhol, nem csak a bejegyzésekben, hanem a modulokban is. Ha neked nincs időd mindent a közzététel előtt átfutni, alkalmazz egy bétát :) Lelkes barátnő, vagy olvasó biztos akad :)

2. Gratis96- The Phantom
Kedves Gratis96! Az ötlet nagyon tetszik! Elővenni egy sokak számára (számomra legalábbis) teljesen ismeretlen szuperhőst- ez aztán a jó alapanyag!  Sajnos azonban a blogod kinézete szerintem közel sem figyelemfelkeltő, ha véletlenül bukkannék rá, valószínűleg nem olvasnék bele. Pedig nem írsz rosszul, egy kis finomítás és még pár fejezet után biztosan nagyszerűen tudnál bánni a történettel. Szerintem ne hagyd abba, kérj pár linkcserét, véleményt, és előbb-utóbb rád találnak az olvasóid :)

3. Gratis96- Hope Never Dies
Kedves Gratis96! Ennek a blogodnak a kinézete szerintem sokkal megnyerőbb! Az írásodhoz mást nem tudnék hozzá fűzni, mint az előző blogodnál: folytasd!

4. Cecile- Love for Sale- Szerelem eladó
Kedves én! Nem tudom, hogy vetemedhettél rá, hogy ismét újba kezdj. Azért kíváncsi vagyok, nem mondom, de hát na. Itt is el vagy maradva meg ott is, és látod mégis mit művelsz. Na mindegy. Túlságosan szeretem ezt a káoszt :) És ezt az új blogocskát :) Tessék bekukkantani, ha van egy kis időtök :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Kommentelő! Mindenre kíváncsi vagyok, kérlek, oszd meg velem a gondolataid! :)